Thursday, July 26, 2012

Setiap gambar ada story ^^

Assalammualaikum,. yaAllah, dh mmg berhabuk dh blog aku neyh. serious mmg tak ada masa nak hadap lappy. Dah tahun akhir stdy kan. Sibuk ng stdy jew laa. Nak open lappy pun malas, apatah lagi nak updates blog,. Neyh skrg pun tgh cuti sem, mmg banyak masa utk updates. Akhirnya selesai sudah sem6. 
Disini, ada beberapa picture yg setiap yer ada story yer ^^


^Highland Tower ^
* ini picture highland tower yg aku sendiri snap, nak jadi cerita nya. aku mmg tak tahu pun pasal benda neyh,bapak sedih weeyyhh. yela, time kejadian tanah runtuh to aku baru berusia 2tahun. herry yg bawak aku kesini, sbb aku teringin sgt nak tengok. kalau tgk face to face, yaAllah seram uhh tmpt neyh. yela dh kata bangunan neyh penah runtuh.

^Broom Broom to melaka^
*Kenduri kahwin abg saudara Ubai di melaka. Herry berkawan baik dgn saudara Ubai. Yg best nya, family Ubai mmg Best ahh, Sporting gila. Tak bosan jalan jalan dgn mereka. Tapi ada cerita disebalik perjalan kami tau. Kami pergi dusun durian milik tok nenek moyang mereka, fuhhh, bayang kan dari melake ke johor lak. kebas buntut cek, dgn pakai baju kurung lagi. yela, lepas majlis kenduri kahwin terus gerak, mmg laa. Sedap sedap durian disana dgn isi kuning yer. kenyang weeyyy. Lps mangrib kami siap siap nak balik,. Ada pakcik to, dia offer siapa dpt tembak dgn mengunakan pinball dkt satu tinn to akn dpt 10dollar. Mmg meriah time to, yela ramai yg mencuba nasib. Diaorg neyh ramai angkatan tentera lupa yer,. seram aku tgk diaorg. herry pun sekali join. tak ada siapa dpt jatuhkan tinn to. Yg best yer, pakcik neyh saja nak kena kan aku, dia suruh aku try tembak. Weeeyyhhhh, malu uhhh,. aku sorg perempuan jew yg try auw. dh semua sorak suruh tmbak aku unn tembak laa. first tak kena, second unn tak kena. geram aku dibuat yer, aku ubah posisi, YaAllah, tak sangka, KENA laa weyh !! diaorg semua diam. HAHAHAHAH. kenangan dlm hidup aku auww. aku tak kan lupa kan. (Y)

^UiTM Lendu alor gajah^
*Alhamdullilah, adik aku berjaya membanggakan umi n abah. Syukur alhmdllh. Siapa tak bangga kan, walaupun bkn aku, aku serious bersyukur apa yg dia dpt. Aku sebagai kakak, hanya mendoakan yg terbaik utk adik adik aku. Course Art Design !!

^Kenduri di Penang^
*InsyaAllah, i will be like this ^_^

*anak buah sepupu dengan my lil sis sama sama comell ^^

* i loike sayang GARFIELD much ^^

^MPH^
* Hobi aku ialah dtg kedai buku, kalau duit banyak baru beli. Tapi kalau comic mmg aku akn beli !!

^Baskin Robbins^
*semenjak wany bekerja di BR, aku ng myra rajin gak ahhh lepak di BR , teman and lihat mokcik to bekerja^^

^Birthday MYRA^
*Sedap kek tiramisu yg trya bagi utk myra. yummmyumm ^^

^Stdy Stdy !!^
*Bekerja keras untuk final exam sem6

^S.A.H.A.B.A.T^
i.n.t.a.n | w.a.n.y

m.y.r.a | i.n.t.a.n

^Stdy group sambil berjalan jalan^
*awal pagi, stdy di kedai makan ameer ehsan

*yaAllah berat badan aku naik !! muka wany terkejut gilaaa. HAHAHA

*RED time <3

m.y.r.a | t.y.r.a | i.n.t.a.n

w.a.n.y | i.n.t.a.n | t.y.r.a | m.y.r.a

^Window Shopping^
b.e.l.l | w.a.n.y | m.y.r.a | i.n.t.a.n

^Convocation YPC ke8^

*Jadi Ushere di college 

^L.O.V.E^

^Present^
*YaAllah, thankyou umi & abah <3

^Bye Bye Sem6^

#Alhamdullilah semua berjalan dgn lancar, sebagai manusia tak penah lari dari kesilapan. aku terima dgn hati yg terbuka dan perbetulkan apa yg patut. semoga akn dtg akn jadi lebih terbaik.