Saturday, May 5, 2012

Happy Saturday ^_^

Assalammualaikum,. hari ini budak budak budak baru CICT baru jew lepas mendaftar dkt hostel. Bila melihat mereka, teringat time aku baru masuk hostel dulu. Memang tak diam dlu, ada saja nak keluar. Ialah, dpt friend baru. Ia friend baru, tapi to dlu. Entah and sejak bila and sebab kenapa kami terus tak bertegur siapa. Banyak kenangan manis bersama. Itu laa sahabat. tapi to dlu. Adoyai, aku rindu dia wahai sahabat. Walaupun hati aku cuba menjadi tegar, tapi bila mengibau kenangan lalu, sungguh manis yer. hmmm. Biarlah ia berlalu. STOP !!!
Banyak yg berlalu, silap aku ?? mungkin, tapi, semua ada silap. kalau silap aku, aku dari awal lagi mohon ampun n maaf. Aku doakan mereka baik baik sahaja. Amin.

Duduk di hostel seorang orang neyh dh biasa bt aku,. alah.. buat relax sudah. Janji ada hiburan yg boleh aku tonton, WEEEEE ^_^

Ingat nak stdy gila gila, tapi kejap jew. Kelaut laa jawab yerr. Bila aku on kau Lappy ku sygs. Haish,

Disebab kan tiada siapa dlm bilik,. so suka hati aku kan nak bt apa. Bukan siapa tahu and nampak pun. hahahahah

Cepat masa berlalu, kau tahu Lappy ku sygs dh petang sekarang !! damn shit !! Weyhh, aku lapar laaa -_-


Neyh muka orang sakit kelaparan -_-


*Sahabat sahabat yg ku sayangi, jujur di hati neyh. aku sayang kauorg yg bernama sahabat intan nur najlaa. ^_^