Sunday, March 25, 2012

fuhhh fuhhh !!

Asalammualaikum blog tersayang,. dh behabuk laaa siii.. dh lama tak update,. serious mmg agak lama,. dan mcm mcm dh berlaku. setiap sesaat, ada cerita yer. aku lalui yer dgn tabah n cekal. manusia semua yer bkn lahir terus sempurna. tapi aku mencuba !! hmmm, semua kisah lama,. now, dh 2012 oke. alhamdllah, aku masih dgn herry lagi. sudah 1tahun lebih dgn dia. byk yg kami lalui yer, tipu laaa,. kalau tak penah gadoh kan. mcm mcm laaa. tapi aku ttp sygs dia. dia laa buah jantung hati aku. oke oke,. tak payah nak jiwang sgt ahh --'' hahahah,. now, next week aku dh masuk sem 6 ahh,. cepat kan masa berlalu,. hasih !! bt aku seram jew,. apa tak yer, tahun neyh last stdy. hmm,. aku berdoa agar semuanya berjalan dgn lacar. 21hb mac result spm keluar, alhmdllh. keputusan angah amat membanggakan kami sekeluarga. akak wish good for you dek. kau mmg terbaik laa. yg to jew laa,. cerita yg aku nak smpai kan,. sebenaryer byk auw.. tapi tak apa laa,. esok esok ada ceritanya ^_^

*setiap picture ada ceritanya...


HARI RAYA 2011


GENTING - 2011


NEW YEAR 2012 - casa del rio at melaka


MAKAN BESAR DI BANGI - dgn roomates dian <3



HARI SUKAN FC - sambil sukan, sambil snap picture ^_^



HAPPY BIRTHDAY TO ME !! - i'm sweet twenty :))


BOWLING TIME - e.w.a.n | i.n.t.a.n | d.i.y.a.n



HOLIDAY IN MELAKA - with my love family
1. pantai klebang
2. kolam air panas gadek
3. kampung morten in villa sentosa

MYLOVEBIU - askar wartaniah <3