Tuesday, July 19, 2011

jalan jalan...





sepetut yer kan. aku xdew time nak jalan jalan neyh. sebab 2 ary agy dh final. adek aku sowg neyh. bukan maen beria-ria agy eih ajak aku. kata yer nak usha barang at BB. aku un oke jew la. dah adek kan. nanty merajuk lak an. kali neyh kami bertiga beradik turun KL. kalau aku berdua jew ng adek aku. payah ! orang ramai engt dye BF aku. so, aku bawak adek aku agy sowg. ha ! xdew sape yang leh wat sangka yang buruk. heheh.. adek aku si angah neyh, perh boleh tahan gak kalau dye nak usha barang dye. kalau barang yang dye nak tOo xdew,. sampai boleh dye nak cari. gila la. sampai sakit lutut aku. boleh lak dye cakap aku kurang minum susu. damn otak aku bila dengar.. hahah. yang si kecik tOo.. aku so usha , mana taw berkena ka. amboi ! semua dye nak. kopak la aku jawab yer,. hei.. nak kata apa. adek aku gak an. hurm... yang penting dowg enjoy la hahah


aku ajak HERRY join gak. xlah bosan aku..
boleh la dye berkenalan ng adek aku lebih rapat..
pape pun tengs sygs.. adew free time utk kami :))
<3